Organiq vertaalt kwalitatieve inhoud naar strategisch onderbouwde games en interactieve multimedia.

Onze opdrachtgevers werken met ons omdat wij goed zijn in het analyseren en vertalen van kwalitatieve inhoud naar strategie, creativiteit en techniek. Wij realiseren games en interactive multimedia voor jong en oud. Onze expertisegebieden zijn: Kennisoverdracht, Bewustwording, Motivatie, Gedragsverandering en Activatie

Wij werken binnen onze producties vaak samen met diverse kennispartners waaronder de Erasmus Universiteit, Universiteit van Leiden, Rijks Universiteit Groningen, TU Delft, Vrije Universiteit Amsterdam, TU Twente, diverse educatieve uitgeverijen en (non-profit) organisaties.

De eindgebruiker is ons startpunt.

Wij zijn trots op onze producties, de prijzen de we ermee gewonnen hebben en de waarde die we voor onze opdrachtgevers hebben gecreëerd. Organiq werkt zowel voor de publieke sector als voor het bedrijfsleven.

Kwalitatieve digitale oplossingen hebben ook na de ontwikkeling blijvende aandacht en liefde nodig. Organiq levert daarom ook training, hosting, beheer, onderhoud, back-end systemen en helpdesk services voor uw dienst of product.

Neem vrijblijvend contact met ons op. Kom langs voor een kop koffie of thee

Onze diensten

Strategie en concept

Analyse (strategisch, creatief en technisch)

Vraagformulering

Brainstorm sessies volgens de Total Brainbox methode

Moodboards en concept designs

Gebruikerstesten en panels

Onderbouwd plan van aanpak en visiedocument (PVA+VD)

 

Creatie

Visueel design

User experience design

Usability testing

Game design

Web & device design en strategie

Film & interactive video

Illustrations & visual design

Infographics

3D-Modelling

Development

Front-end & Back-end

Mobile: Android, (i)OS, Windows

Unity 3D (C#), 3D javascript libraries en frameworks

Web: HTML5/Javascript/LAMP. ,NET

Microsoft .NET certified

Eigen CMS / LMS generieke oplossing (LCMS)

Maatwerk en koppelingen

Beheer, onderhoud en service

Beheer en onderhoud

Dedicated hosting

SAAS LCMS oplossing

Helpdesk (1e lijn, 2e lijn naar keuze)

Metingen en gebruikersonderzoeken

Rapportage

Updates en nieuwe functionaliteit

Co-creatie: zes stappen naar succes.

 



1. Meet



2. Fuse



3. Form



4. Perform



5. Progress



6. Value